Forum Żeromszczaki z 1 E Strona Główna Żeromszczaki z 1 E
Forum Żeromaszczaków z 1 E... Hie hie xD

POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

speelgoed 2 jaar

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Żeromszczaki z 1 E Strona Główna -> Prace domowe - liczymy na charytatywne datki (odrobione, skany, itp)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leo Partridge

PostWysłany: Sro Gru 25, 2024 04:49    Temat postu: speelgoed 2 jaar Odpowiedz z cytatem

De onverklaarbare misvattingen van Bebe in dat little dutch speelgoed opzicht hielpen me te begrijpen waarom Bebe zo sterk reageerde op het gebrek aan empathie dat ze in EoST tegenkwam. Ik ben er behoorlijk aan gewend, want bijna niemand krijgt het ooit goed als ze proberen mijn emotionele toestand te beoordelen. Lang geleden heb ik geleerd dat ik uitdrukkelijk moet zeggen dat ik boos of teleurgesteld ben of verontrust en verward ben door een waarneembaar fenomeen op de sociale netwerken. Maar zelfs toen hij dat deed, beweerde Π nog steeds een onverklaarbaar onjuist karaktermodel, alsof ik een chimera van zijn verbeelding was.

Het negeren van iemand voor een sociaal waargenomen fout werd in de wet gecodeerd door Hammurabi, de zesde koning van de Eerste Babylonische dynastie van de Amorieten stam, regerend van c. 1792 v.Chr. tot c. 1750 v.Chr. De Hammurabi wetscode omvat een verzameling 282 regels, stelde normen voor commerciële interacties vast e speelgoed 2 jaar n stelt boetes en straffen vast om te voldoen aan de eisen van justitie. De wetten varieerden per sociale klasse en geslacht en het nam een brutale benadering van gerechtigheid. En deze codes stierven niet uit met de verovering van Babylon.

Alle dingen, goed en slecht, hebben kracht om meer te o action speelgoed ntwaken en te verlichten van wie we zijn als kleine vlekjes van verlicht bewustzijn. Vier jaar eerder was ik op zoek naar locaties om een documentaire te delen die ik maakte over de eerste Women's March. Het was een super historische gebeurtenis. Eén die organisch ontstond als een supervoelend wezen gekleed in roze. Dit wezen, vrouwelijk natuurlijk, was een tegenkracht die opstond in het kielzog van Donald Trump's 2016 verkiezingsuitwinning. De verkiezing die hem in het Witte Huis bracht.

Ongeveer een jaar later, herinner ik me dat hij vrij nam van zijn diepe betrokkenheid bij de groep, citerend dat het t speelhuisje e veel van zijn tijd kostte, en dat hij meer van zijn tijd moest steken in zijn familie en andere dingen die gaande waren in zijn leven. Ik vond dit ook een bewonderenswaardige actie. De nieuwe admin die hem vervangt was in eerste instantie ook erg betrokken. En we waren al Facebook vrienden van een andere groep. We hadden verschillende diepgaande, verkennende gesprekken. Toen kwam de andere man terug en er werden nog een paar beheerders toegevoegd. Ik merkte dat de eerste admin echter niet meer zo erg betrokken was als voorheen, behalve een zeldzame post hier en daar. In feite gaf hij zelden meer commentaar op posts.

Het is duidelijk dat de fout van de admin een diepere zenuw raakte, niet? Precies, Doug. Zoals ik het begrijp, plaatste Bébé iets in EoST, waarna een of andere onbekende Admin het summarisch verwijderde en Bébé onbedoeld blokkeerde, omdat hij ten onrechte geloofde dat het spam was. D zei dat dat alles was wat hij wist; Hij wist niet eens welke van de 11 Admins het was. Maar volgens Π was het geen vergissing om Bebe's post te verwijderen en haar kort te blokkeren.

Inmiddels was het enkele weken geleden dat ik mer stitch knuffel kte dat de groep verdwenen was. Ik besloot mijn Facebook vriend die één van de hoofd admin van deze groep was te vragen wat er gebeurd was. Na een dag van vragen met de andere admins, vertelde hij me gewoon een van zijn admins, hij wist niet wie de spam opruimde en verwijderde me op die basis. Blijkbaar deed deze beheerder dit zonder overleg met een van de andere beheerders ervan uitgaande dat ik een nep account was die de groep spamde. Mijn vriend, de admin, sprak geen schok uit, gee n verdriet, geen berouw over wat er gebeurd was.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama

Wysłany: Sro Gru 25, 2024 04:49    Temat postu:

Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Żeromszczaki z 1 E Strona Główna -> Prace domowe - liczymy na charytatywne datki (odrobione, skany, itp) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do: